Szemelvények

 2011.02.28. 22:53

Sajnos az utóbbi időben nem foglalkoztam annyit a bloggal, mint azt eredetileg gondoltam. Ezért most nyilván nem tudok mindent leírni, ami az elmúlt napokban történt, de azért párat megpróbálok. A fontosabbakat :)

Zene 

Kiderült, hogy Rick haverom egész jól gitározik, úgyhogy szombat este összejöttünk Mihkelék Chuecai lakásában zenélni kicsit. Eleinte aggódtam, mert nem tudtam, hogy működni fog-e a Vox Amplugom hangszóróval, de szerencsére hibátlanul vette az akadályt, úgyhogy több mint egy hónap hallgatás után újra felbőgött a Fender :) Amúgy egész kellemes sikerem volt a többieknél a gitárjátékommal, aminek nagyon megörültem. Pláne amikor OK,BOSS!-t játszottam, jó volt látni, hogy tényleg tetszik nekik. Lényeg a lényeg, Rickkel elhatároztuk, hogy zenekarozunk kicsit, már el is kezdtünk számokat nézegetni. Csak egy énekes meg egy dobos kéne.

Björn

Björnről nem akarok sokat írni - egyrészt mert nem ismerem nagyon, másrészt mert... csak... Szóval Björnről két dolgot érdemes tudni:

1. nem vagyok benne teljesen biztos, hogy Björnnek hívják. Nekünk így mutatkozott be, de a facebookon Friedrich néven futtatja magát. Egyszer magyarázott valami olyasmit, hogy szerinte senki nem tudja kiejteni a nevét, ezért használ álnevet, de ebben sem vagyok teljesen biztos. A hétvégén ki is alakult egy kisebb vita, amikor egymás közt voltunk pár cimbivel, hogy akkor most végülis hogy hívják Björnt.

2. Björn tud dobolni (állítása szerint). Ez elég hasznos lehet még a jövőt tekintve. Már látom a kis "low budget" zenekarunkat, ahol Rick akusztikus gitáron, Björn néhány fazékon, én pedig számítógéphangfalon nyomjuk a babelsoundot.

Babylon

Szombaton kitaláltunk egy vicces játékot: miközben kártyáztunk, megbeszéltük, hogy mindenki csak az anyanyelvén szólalhat meg. Ketten voltak észtek, egy holland, egy lengyel és én. Elég nagy volt a kavarodás:)

Házik

Beindult az egyetem, folyamatosan vannak beadandók, úgyhogy van mit csinálni bőven. Érdekes egyébként, maga a tempó meg a leadott anyag komolytalan a bme-hez képest, de itt sokkal többet adnak a megjelenésre, meg kell designolni minden házit. Az órákon is sokkal nagyobb hangsúlyt fektetnek egymás megismerésére, néha úgy érzem, mintha egyfajta csoportterápián lennék. De ez szerintem csak nekünk (magyaroknak) furcsa, itt ez a módi.

Kedvenc tárgyam egyébként az Informatica para la creatividad. Az előző három hétben a brit zenéről (pontosabban a british music experience nevű intézményről) kellett plakátot készíteni. Elég hosszú vajúdás volt, de végülis egész jóra sikeredett szerintem, a körülöttem ülőknek tetszett általában. És elég sokat tanultam közben Photoshopból is!

 Ja és a teremben mindig iszonyat fűszag van, senki nem tudja mitől. Az egyetemen gőzerővel megy a kampány a dohányzás ellen, ki is tiltották az egész területről a cigit.

Kéró

Mostanában kezdem magam kicsit kellemetlenül érezni a lakásban. Nagyon kedves meg jószándékú mindenki, de állandóan beleszólnak a dolgaimba. Miért eszek ilyen későn, a bundáskenyeret miért nem cukorral csinálom stb... Mario lakótársam enyhén szólva tisztaságmániás, hetente 2-3-szor felmos, a hétvégén közös nagytakarításra szólítja fel kis közösségünket. Az ebédje rendszerint a főzést követő előtakarítás után kezdődik, és jól megdorgál mindenkit, ha valamit nem szépen mosogattunk el. Nem mondom, hogy baj, hogy tisztaság van, de ezt kicsit túlzásnak érzem. Ja és Amparo néni meg sportot űz abból, hogy bejön a szobámba, amikor nem vagyok itthon, ami szintén rosszul esik kicsit.

Tervek

Épp most este derült ki, hogy a haverok közül többen is elégedetlenek az albérletükkel, úgyhogy gyorsan be is izzítottam őket, hogy akkor próbáljunk meg közösen lakást bérelni valahol! Holnapra le is szerveztünk egy közös brainstormingot:) Jó lenne minél előbb dülőre vinni a dolgot, mert ha nem muszáj, nem fizetném ki az egész hónapot itt.

Amúgy írtam Luisnak, hogy segítsen valami munkát találni, mert elég sok a szabadidőm, viszont elég kevés a pénzem. Kitűnő párosítás egy kis részmunkaidős foglalatossághoz:)

A bejegyzés trackback címe:

https://r-go.blog.hu/api/trackback/id/tr822699884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása