Banco Santander

 2011.03.16. 23:55

 Van pár fura dolog Spanyolországban, amiről még nem beszéltem, de most itt az ideje. Olyanokra gondolok például, hogy a metro ellentétes irányban jár, mint a felszíni közlekedés, a lámpakapcsolók is fordítva működnek, a vízcsap karját is lefele kell nyomni, hogy jöjjön valami a csapból. Az emberek köpködnek az utcán, a csajok is szoktak turházni, mi van még... A buszon nem várják meg, hogy az öreg anyóka legalább az első ülésig elcammogjon. A busznak a menetidőt, az embernek az egyensúlyát kell tartania, ilyen egyszerű. (És itt jegyezném meg, hogy minden tiszteletem a madridi buszsofőröké, mert elképesztően szűk helyeken mennek át elképesztő pontosan.)

És ami a legfurcsább (legalábbis most), hogy a nyamvadt Banco Santander csak 14:30-ig fogad ügyfeleket hétköznap. Kb. két hete nyitottam náluk számlát, aztán aktiváltam a kártyát telefonon. Ezután megint be kellett mennem az egyetemi irodájukba, mert nem adták ide a szerződést, nem tudtam belépni a netbankba, enélkül viszont nem akartam pénzt átutalni. Végül ideadták a szerződést, beléptem a netbankba, átutaltam a pénzem múlt csütörtökön. Hétfőn ránéztem, a kis erasmus ösztöndíjam nem volt sem az OTP, sem a Santander számlámon. Kicsit aggódtam, meg fizetni is kellett volna az új helyen a kauciót meg ilyesmit, de kértem szerdáig haladékot. Szerda délelőtt jelent csak meg a pénzem a spanyol számlámon, viszont a pin kódom még mindig nem kaptam meg - mondjuk az igaz, hogy azt még a régi címemre küldik, de Amparo néni nem hívott eddig, hogy levelem jött -  szóval csak személyesen tudnék felvenni pénzt. El is indultam délután 3 körül, de miután az ötödik Santander ajtajára is az volt kiírva, hogy ügyfélfogadás 14:30-ig, kezdett gyanússá válni a dolog.

Viszont útközben megtalált valami helyi tv stáb a Granvia és a Plaza de Espana sarkán (épp egy Santander előtt), és mindenképp meg akartak kérdezni a kedvenc úticélom felől. Mondtam nekik, hogy se hangom nincs épp, se olyan spanyolom, hogy azzal kamerába beszéljek, de végül csak rávettek valahogy:"... Argentina, porque me gusta la música de Argentina mucho y la gente son muy guapas. Y el pais es muy bonito..."

A bejegyzés trackback címe:

https://r-go.blog.hu/api/trackback/id/tr282746131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása