Május 31 - perfect day

 2011.06.01. 08:45

 

Tegnap megírtam az utolsó vizsgám is az egyetemen! Na jó, csak kettő maradt így az utolsó hetekre, de ez akkor is nagy örömmel tölt most el. Magáról a vizsgáról nem is érdemes többet írni, nem volt semmi extra.

A teszt után végre írtam egy levelet a Zsófinak is, amivel már régóta adósa voltam. Remélem, nem azért nem válaszolt soha facebookon meg skype-on, mert haragudott, hogy nem írtam. Végül is csak másfél hónapot késtem vele, annyi még belefér, nem? :)

Utána végre rendbeszedtem az önéletrajzom, mától elvileg indul a nagy hostel-hajkurászás.

Kiváló ebédem volt az egyetemen, pusztán 5 euró körüli összegért egy pizza, egy szép szelet rántotthús krumplisalátával, ill. egy sütemény és egy kenyér. Annyira jól laktam vele, hogy nem is nagyon ettem már mást tegnap.

Hazafelé a buszon öszsetalálkoztam Nataliával (mostanában nem sokat látom, mert állandóan Villában lóg a régi haverjaival), és tök jót beszélgettünk. Kb ez volt az első alkalom, hogy együtt buszoztunk haza, pedig együtt lakunk már egy jó ideje.

Otthon aztán úgy döntöttem, hogy nem nagyon csinálok semmi értelmeset. Délután a szokásos hírolvasás, szieszta, aztán meg akartam nézni a Macskafogót, de sajna kisebb technikai problémák ezt megakadályozták. Így viszont gitároztam egy nagyon jót, aztán egy kis photoshop, majd fél 11 körül leültünk 4-en srácok kártyázni. Mihkel nagyon kellemes kis akusztilus nótákat talált a neten, azokat hallgattuk, és időközben előkerült egy üveg portói is. Nagyon jó volt együtt lenni kicsit a srácokkal, szerintem az utóbbi 1-2 hétben kovácsolódtunk össze úgy igazán egy jó kis társasággá. Eddig is nagyon jó volt, de most kicsit mégjobb. Persze lehet, hogy csak én lettem kicsit más. Fél egy körül hagytuk abba a játékot, épp mindenki nyugovóra tért volna, amikor Adam feldobta az ötletet, hogy meg kéne nézni valami filmet. Mivel épp a napokban töltöttem le a teljes Mátrix trilógiát, bedobtam a srácoknak az ötletet, és Rick kivételével kaphatók is voltak rá. Kellemesen végigröhögtük hárman az első részt, aztán végül is megállapodtunk abban, hogy mivel már hajnali három, jobb, ha most már tényleg lefekszünk (különösképp én, mert reggel 8:30-kor órám van), a maradékot megnézzük ma. Vannak mondjuk aggályaim, mert ma van Reuben haverunk születésnapja, és délután 3-tól meghívott minket egy kis sütkérezésre a medencéjük körül :) Hiába, nehéz az élet.

Amúgy vasárnap hazautazott a Dorottya, kicsit szomorú voltam emiatt, de nem sokára találkozunk otthon úgyis. Nagyon jó volt, hogy itt volt 2 hónapot, rengeteg időt töltöttünk együtt, nagyon jókat buliztunk, ettünk, beszélgettünk. És még az egyik kedves kis hugát is megismertem végre rendesen. Nem bánnám, ha egyszer nekem is ilyen lányaim lennének :) Vagy egy olyan, mint amilyen spanyol lány most épp szemben ül velem a buszon!

A bejegyzés trackback címe:

https://r-go.blog.hu/api/trackback/id/tr822947901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása