Madrid reloaded

 2011.03.14. 12:52

Tegnap beköltöztem az új lakásba! A kéró a Chueca negyed közepén van, nagyon jó helyen, eléggé a központban. 8 lakunk itt, 3 észt (Grete, Lina, Mihkel), 3 lengyel (Kamila, Natalia, Adam), Rick haverom Hollandiából és én. A lakásnak 5 szobája van, Grete és Lina, Adam és Mihkel valamint a két lengyel csajszi laknak ketten-ketten, Ricknek és nekem pedig saját szobánk van. Két fürdő, egy konyha és egy frankó nappali tartozik még a lakáshoz.

Minden június végén tartják Chuecaban a meleg büszkeség hetét, ami hatalmas partival jár, az egész kerületből kitiltják ilyenkor a kocsikat. A főbérlőnk állítása szerint 3 színpadot szoktak felállítani - az egyiket pont a nappalink ablaka alatt :)

Kis üröm az örömben, hogy a hétvégén lebetegedtem, nem nagyon tudok beszélni, talán lázam is van egy kicsit. A tulaj felesége és mind a három gyereke fogorvos, úgyhogy egyből fel is írtak nekem egy 8 napos antibiotikum kúrát. Őszintén szólva nincs túl sok kedvem hozzá, megpróbálom magam neocitránnal és szeptoforttal kikúrálni. Csütörtökre viszont össze kéne kaparnom magam, mert ott a repjegy Valenciába, nem lenne jó bebukni azt a 40 eurót. Ja és ha már a pénznél tartunk, múlt héten átutaltam az ösztöndíjamat a spanyol számlámra, de még mindig nem érkezett meg, viszont az otp-s számlámon se látom. Elég ideges vagyok emiatt, de Grete nyugtatgatott kicsit, hogy van ilyen. (Főleg mivel közben volt egy hétvége, meg azt hiszem, márc. 15 miatt munkaszünet van most otthon.)

A múlt héten amúgy történt egy nagyon jó dolog, ezt még leírom gyorsan. Péntek estére meghívott minket Zsomborral egy Tomaso nevű olasz srác egy házibuliba (spanyolórán ismerkedtünk meg, nagyon jó srác). A buli egész kellemes volt, nem történt semmi különös, de 1 körül mégis el kellett mennünk, mert azt hiszem, a szomszédok kihívták ránk a rendőrséget. De az is lehet, hogy a felettünk lévő bulira hívták ki... na mindegy, ez most lényegtelen. Szóval elindultunk keresni valami bárt, ahova beülhetnénk, de nem sikerült olyat találni, ami mindenkinek megfelelt volna. Viszont egyszer csak azt vettem észre, hogy az egyik kis kocsmában négy trubadúrnak öltözött faszi zenél. Berángattam pár embert, egy darabig hallgattuk a fickókat, aztán valahogy szóba elegyedtünk velük. Mondtam, hogy én is tudok basszerozni (ja mert volt egy akkusztikus basszer náluk), és egyből mondták, hogy játsszunk valamit együtt. Kis tanakodás után találtunk pár nótát, amit ők is tudtak meg én is, úgyhogy az lett a vége, hogy Michael Jacksont meg Beatlest meg bossát játszottunk:) Majd erről is teszek fel képet, csak előbb el kell kérnem Zsombortól.

A bejegyzés trackback címe:

https://r-go.blog.hu/api/trackback/id/tr582738141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása