Alakul

 2011.06.06. 13:59

Szépen alakulnak a dolgok körülöttem mostanában. Ha máshogy akarnék fogalmazni, úgy is mondhatnám, csupa jó dolog történik az utóbbi napokban (Natalia meg is jegyezte, hogy kicsit frusztrálja már ez a nagy boldogság.) 

Először is, végre sikerült találnom egy privát spanyol tanárnőt (Carolina). Remélem, sokat tanulok tőle majd júniusban. Úgy tűnik, sikerült elintéznem a cuccaim hazaküldését, úgyhogy elkezdtem szervezni a júliusi kis utazgatásaimat. Végülis letettem a vonatozós tervről, mert kicsit sokba fájna (főleg annak fényében, hogy kicsit bizonytalan, mikor kapom vissza a kauciót). Így viszont elkezdtem repjegyeket nézni, és úgy tűnik, hogy ugyanaz az útvonal kijön kb fele pénzből. (Provance sajnos kimarad.) 

Tehát a terv a következő:

júniusban intenzív spanyol tanfolyam, ill. Madrid alaposabb megismerése

júni vége - chueca fesztivál

júli eleje - nagy lakástakarítás, 5-e körül irány Barcelona (busszal)

júli 12 - Barcelona-Párizs (repülővel - épp most foglaltam). Párizsban jó lenne bevárni Juditot, ő is hajlik inkább a repcsizésre

júli 18-20 körül Párizs-Bologna. Tommasot mindenképp meg kell látogatni, és ha minden jól megy, még Zsomborral is összefutunk.

gran final - ha máskor nem, augusztus elsején vannak viszonylag olcsóbb jegyek Rómából Pestre. De azért ha van valami kicsit előbb, majd rárepülök...

Amúgy a hétvége kellemesen telt: pénteken megvolt a búcsúbuli az egyetemen, elég kis lightosra sikerült, 1-kor már itthon is voltam. Szombaton beadtam pár hostelbe az önéletrajzom, aztán elmentünk főzni Zsomborhoz. Mivel holnap indul a Caminora, ez volt az utolsó vacsora nála. Én palacsintát sütöttem, mert azt kért, és csináltunk hozzá mákos diós szilvalekváros mártást, ill. néhányat olvasztott csokiba kevert csilivel töltöttünk meg. Elég jól sikerült, meg kell hogy mondjam. Ráadásul kifejezetten imponáló lehettem palacsintadobálgatás közben, és valószínűleg ezt vette észre Carolina is :) Vacsi után elmentünk Rosa születésnapját megünnepelni a Tribunal közelében. Nagyon jó kis klubban voltunk, és végre táncoltam is egy jót. Miután kirugdostak minket, felhívtuk a maradék embereket egy rögtönzött kis házibulira még hozzánk. A tegnapi nap ennek megfelelően pihenéssel telt, illetve elmentünk este a Bernabeuba megnézni egy Real Madrid - Bayern München öregfiúk meccset. Hát elég öregek voltak páran, de azért Zizouhoz még mindig tapad a labda, és a Figo is jó kondiban van. Végülis 8-3-ra nyertünk.

Ma kéne vennem egy új cipőt, mert teljesen tropára ment az előző (mondjuk ahhoz képest, hogy 8 euro volt és megjárta Portugáliát meg Andalúziát, egész sokáig bírta még). Aztán átmegyek Zsomborhoz fájdalmas búcsút venni - na meg persze hogy ideadja minden maradék kajáját:)

Este pedig spanyoltanfolyam, csak még nem tudom, hogy hol és mikor.

Hasonló szép napot kívánok mindenkinek :)

A bejegyzés trackback címe:

https://r-go.blog.hu/api/trackback/id/tr942961550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása