Utolsó

 2011.06.25. 21:25

Hát eljutottam idáig is, utolsó estémet töltöm Madridban. Holnap kb pont ilyenkor fog felszállni a gépem, és éjfél körül megérkezek Pestre. Rengeteg emlékkel, új baráttal, és szennyessel a táskámban.

Amúgy akár azt a címet is adhattam volna a bejegyzésnek, hogy Keretek. Itt van megint Kriszti, csakúgy, mint az elején. Meg a múlt héten elmentünk egy fesztiválra, ahol a Russian Red nevű zenekar is játszott, és játszottak egy dalt, ami az egyik első film betétdala, amit megnéztem Madridban. Itt is van:

 

Ha már a romantikánál tartunk: tegnap volt a búcsubulim, és itt aludt velem Giulia, egy olasz majdnem doktor lány. Ha nem mennék haza holnap, azt hiszem, azt mondanám, hogy szerelmes vagyok. Rég nem találkoztam ilyen lánnyal, akivel ennyire élveztük egymás társaságát, Nem is tudok nagyon másra gondolni egész nap, csak arra, hogy meztelenül elénekelt-gitározott egy dalt nekem reggel, aztán együtt tusoltunk, meg ebédeltünk. Na jó, kicsit szentimentális hangulatban vagyok most a holnap miatt, de akkor is gyönyörű volt az egész reggel. 

Amúgy a buli is jól sikerült, együtt tartottuk Tommasoval, neki is hasonlóan sikeres volt az estéje :) Viszont reggel hatkor sajnos ő is elment, csakúgy, mint Adam és Lina ezen a héten. Elég üres már a lakás, hárman vagyunk csak a lengyel csajokkal - na meg persze Kriszti is itt van most.

Holnapra még beterveztem pár dolgot, jó lenne elmenni a Rastrora kicsit reggel, aztán körbefutni a Retirot, találkozni kéne Carolinaval is, mert el kell vinnie a Zsombor cuccait, és nem hagyhatom el Madridot egy utolsó gambas nélkül.

Elvileg 6-fél7 körül megyünk majd a reptérre, a csomagjaim már összeszedtem, a szobát kb kitakarítottam, talán kész vagyok a távozásra. Csak Giuliaval akarok találkozni még ma este.

Hogy visszajövök-e? A közeljövőben nem, a távolit meg nem tudom. Nekem Madrid a barátok miatt Madrid, nélkülük újra fel kellene fedeznem.

Mindenesetre köszönöm Madrid, hogy befogadtál erre a pár hónapra, hogy vigyáztál rám, mutattál új dolgokat, új barátokat adtál, és talán tanítottál is egy kicsit.

Cuidate, Madrid, y adiós! 

A bejegyzés trackback címe:

https://r-go.blog.hu/api/trackback/id/tr763014653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása