Heti hírösszefoglaló

 2011.03.08. 01:18

Szerda (2011.03.02.)

Elég mozgalmasan telt a nap. Miután hazaértem, elhatároztam, hogy főzök egy jó kis makarónit. Közben viszont telefonált Ama, hogy menjek át hozzá, főzzünk együtt. Így is történt, elég jó kis pastat rittyentettünk össze - persze nem is várhattunk mást két ilyen remek szakács közös alkotómunkájától. Utána tanulgattunk kicsit - bár Amadeus inkább rendszeresen elaludt, aztán átmentünk Rickhez lakásokat nézni. Sajnos viszonylag kevés sikerrel jártunk, de azért nem csüggedtünk túlzottan, 7-8 körül beültünk egy Montaditosba - mert a szerda bizony Montaditos-nap. Néhány bocadillos és sör elfogyasztása után találkoztunk a többi hollanddal, mivel Mariekenek születésnapja volt, és elmentünk egy bárba táncolgatni (azt hiszem Commo). Fél 11-től 5 euró fejében free bar volt, éltem is a lehetőséggel, folyott a szangria egész este bőséggel. Összeismerkedtem két kanári-szigeteki lánnyal a buliban, de sajnos el kellett tőlük búcsúznom hamar, hogy elérjem az utolsó metróm. A metróban összeismerkedtem két argentín lánnyal, akikkel olyan jól elbeszélgettem, hogy végül csak lekéstem az utolsó metrót. Szóval gyalogolhattam megint haza 40 percet, viszont útközben megismerkedtem egy perui sráccal, akivel szintén egész jót dumáltunk, el is hívott focizni péntekre, de már akkor éreztem, hogy ez valahogy nem fog összejönni.

Csütörtök (2011.03.03.)

Suli, aztán hazajöttem aludni kicsit, majd átmentem Rickhez gitározgatni. Nem volt rossz, de jó lenne valami énekes csajszi, mert egyelőre kicsit üresen szólt a dolog. Aztán beültünk megint kicsit a Montaditosba (bár a csütörtök nem Montaditos-nap), de én viszonylag hamar hazajöttem, pedig valami nagy erasmus party volt a Capital nevű helyen. Ja és csütörtökön megcsináltattam végre az ESN kártyám, úgyhogy csomó helyre kedvezményesen mehetek/ehetek/ihatok ezentúl. 

Péntek (2011.03.04.)

Megint iskola, de már 11kor otthon. Főzés, alvás, film, spanyol, vacsora, film, alvás...

Szombat (2011.03.05.)

Amparo néni elutazott, Mario elutazott, Manu hol van, hol nincs, enyém a lakás. Reggeli, bevásárlás, mosás, söprés ... ebéd. Aztán délután elmentünk Zsomborral meg Thomas nevű belga haverjával a Reina Sofia múzeumba, megnéztük az Atlasz nevű ideiglenes tárlatot, meg néhány Picassot. Utána kicsi Madrid fesztivál, felvonulás... Elég vásári hangulata volt az egésznek, a legviccesebb az volt, amikor a perui kisebbség (vagy chilei/bolívivai) fiataljai kis játékkamionok felhúzásával próbálták elijeszteni a telet. Ez is egy módszer...

Vasárnap (2011.03.06.)

Még mindig enyém a lakás, de a fűtés főcsapja nem tudom hol van, úgyhogy egész nap két pulóver van rajtam, és tolom folyamatosan a meleg mézes teát. (ja mert közben kicsit meg is fáztam) Egész nap spanyoloztam kb, aztán délután jött az info Mihkeltől, hogy lesz még 2-3 szabad szoba a kérójukban, akár meg is nézhetnénk Rickkel meg Amadeusszal. Elég lelkes vagyok azóta, de nem akarok erről most többet írni babonából.

Hétfő (2011.03.07.)

Sajnos ma elaludtam az első órát - biztos még volt bennem kicsit a náthából. Aztán végülis bementem, lenyomtam a maradék órát, hazajöttem, beszéltem csomó mindenkivel, kicsit elmentem az El Tigrebe a hollandokkal, majd rámjött a blogolhatnék, de most abbahagyom, mert aludni is kéne...

p.s.: sikerült szerezni 14 euróért repjegyet Portóba, valamint kb. 40-ért Marakeshbe :D

A bejegyzés trackback címe:

https://r-go.blog.hu/api/trackback/id/tr372720488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása