Hiánypótlás

 2011.04.08. 00:17

Nem nagyon írtam a két utazás között eltelt időszakról, úgyhogy megpróbálom valahogy pótolni most. Bár nincs épp könnyű dolgom, mert egy Athena nevű spanyol lány állandóan írogat nekem facebookon, amivel csak két-három probléma van most épp: 

  • olyan szlenget használ, amit nem nagyon értek
  • úgy írja le, hogy el se tudom olvasni
  • egyáltalán nem is érdekel
 
Nem is értem, hogy talált meg ez a lány igazából, a Zsombinak volt valami ismerőre, de szerintem már neki is elege volt belőle egy kicsit, és egyszer együtt mentünk a busszal, és leült ez a csaj is hozzánk, a Zsombor egyből elővette a könyvét meg bedugta a fülhallgatóját a fülébe, én meg végighallgattam egy 40 perces kiselőadást a csaj életéről. Aztán megtalált facebookon, kedvesen visszajelöltem, és azóta nincs túl sok nyugtom. De erről ennyit, nem akarok itt is ezzel foglalkozni.
A Valencia utáni hét a közelgő lakásavató bulira való készülődés izgalmaival volt megfűszerezve. (Néha egészen káprázatos mondatokat tudok kifacsarni magamból.) A buli pénteken volt, egész sok plussz vendég érkezett addigra a kéróba: mindkét lengyel csajnak megjött a fickója, Ricknek két kellemes belga lány, míg Adamnak két lengyel fiú vendége akadt. A buliba jött még kb + 40 ember, fergeteges hangulat, szerencsére a rendőröket se hívták ki, és reggelre még egy amerikai lányt is találtam az ágyamban. De úriember lévén erről többet most nem mondanék. 
Másnap akadt egy kis gond az egyik szomszéddal sajna, egész reggel azzal játszott, hogy felcsöngetett hozzánk 20 percenként, ami csak azért baj, mert az én szobámban is van egy kaputelefon. Persze sose szólt bele. Aztán délután hat körül meg is jelent a lakásban (természetesen csak én voltam itthon), és csak addig tartott a kétoldalú kommunikációnk, amíg megkérdezte, hogy "spanish, or english?". Ezután egy 6-7 perces monológot adott elő arról, hogy itt márpedig több ilyen nem lesz, és mit képzelünk, és különben is, este 9 és reggel 8 között kuss van a házban. Itt kezdett gyanús lenni, hogy ez a faszi teljesen perfekt angolul, és olyanokat mond, amit egy spanyol sose mondana, tehát tuti nem spanyol. Mondjuk nem tudom, hogy az ilyen miért költözik Madrid egyik legnagyobb bulinegyedének a közepébe. Na mindegy, neki lesz rosszabb, mi meg egy darabig nem tartunk házibulit. Hivatalosan...
Amúgy a buli előtti este elbúcsúztattuk Krisztit, mert péntek reggel visszaköltözött Magyarországra. Elég kellemes kis este volt, egy igazi kis buzibárba mentünk táncolni (Club 54), és néhány kedves hölgy munkatársa meg is adta a telefonszámát. "Oliver, si tu quieres practicar la lengua, llamáme, no te preocupes." :D
 
Vamos a ver, vamos a ver. A vak is megmondta...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://r-go.blog.hu/api/trackback/id/tr992808538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása