Rántotthús

 2011.04.28. 19:17

 A tegnapi technikai problémák után (bankkártya itthon felejtése, bankkártya üressége) ma vettem fel pénzt a másik számlámról és végre tudtam csinálni egy jó kis rántotthúst (persze disznó). Vettem hozzá friss kenyeret meg Heinz ketchupot, és csodálatos szendviccsé biggyesztettem össze az alkotóelemeket egy kis saláta közreműködésével. Azt hiszem, kicsit meg is könnyeztem :)

Amúgy csupa jó dolog történt a héten. Végre átírattam a Santandernél a címemet a mostanira, és elintéztem, hogy küldjenek új pinkódot a kártyámhoz, mert a régit nem kaptam meg. Ja és kiderült, hogy kicsit több pénzem is van, mint gondoltam :)

Nataliaval elkezdtünk poénból verseket írogatni egymásnak, amit nagyon élvezek, mert ezer éve nem írtam semmit, és most nagyon jól esik hülyéskedni kicsit.

És végül, nem sokára megyek egy házibuliba, ahova viszem a gitárt, mert lesz egy kis jam session, amire meghívtak.

Kell ennél több?

A bejegyzés trackback címe:

https://r-go.blog.hu/api/trackback/id/tr42862601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása