Miért is ne?

 2011.05.26. 01:05

Kicsit rámjött a blogolhatnék, úgyhogy gondoltam, írok valamit. Végülis miért ne?

Madridba beköszönt a nyár, elég erőteljesen és hirtelen. A higany verdesi a 36-37 fokokat napközben, este is elég meleg van. Erről mindig nyirkos testek jutnak eszembe, na meg persze egy kispál szám: "...Aztán már rájöttem,Hogy a húsunk szaga / Az övé ázott szalma / Az enyém vaspor, meg naspolya..." hát nem szép? :)

Tegnap találkoztam Carolinával végre, sajna nem kettesben, Zsombiéknál volt nagy közös vacsi. Az előző éjszakai rajzolásnak meg a korai kelésnek köszönhetően elég fáradt voltam, úgyhogy kommunikálni nem nagyon tudtam senkivel, de legalább ettem egy jót. Elvileg pénteken találkozunk megint a szokásos botellonon, addigra megpróbálom kipihenni magam. Persze ez sose könnyű.

Na jó, bevallom, a tegnapiban benne van egy kis fröccsözés - miket beszélek, szangirázás is, de időben hazajöttem, hogy rajzoljak. Az volt, hogy jöttek ketten magyarok, akik az előző két félévben voltak itt erasmuson, és muszáj volt elmennem velük kicsit beszélgetni. Jó volt kicsit új dolgokról diskurálni 1-2 fröccs - akarom mondani szangria - mellett. Pl. arról, hogy a Rickenbacker bizony gyönyörű egy gitár.

Végre a Judittal is tudtam pár szót váltani. Még mindig nem vagyok teljesen nyugodt, de hétfőn beszélünk elvileg, és remélem, kiderül végre, hogy mi lesz az utazásunkkal.

Ja mert hogy utazunk. Azt hiszem, ezt nem írtam itt még eddig. Az a nagy terv, hogy júliusra veszünk interrail vonatjegyet, és (várhatóan) Párizsból kiindulva lemegyünk Provanceba, aztán Bologna, Róma, Velence, Klagenfurt (?), Bécs, Budapest. Igazán nem lenne rossz, mit ne mondjak. De lassan el kéne akkor kezdenem szervezni a cuccaim hazaküldését; és esetleg egy kis plusz pénz keresése se jönne rosszul. Na de majd meglátjuk, mindent a maga idejében. De ki tudja, hogy minek mikor van az ideje? Erre csak annyit tudok most mondani, hogy insha'allah. Na meg, hogy jó éjszakát!

A bejegyzés trackback címe:

https://r-go.blog.hu/api/trackback/id/tr182933241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása